.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نام فوتبالیست بازداشت شده مشخص شد+عکس
نام فوتبالیست بازداشت شده مشخص شد+عکس

بازيکني که به جرم حمل 600 گرم مواد مخدر شيشه در فرودگاه ميلان ايتاليا بازداشت شده يک فوتباليست مطرح و سرشناس نيست. اين بازيکن هر چند در ليگ فوتبال اسپانيا بازي مي کند اما بازيکن نام آشنايي نيست و به همراه دو همدستش بازداشت شده است.

به گزارش مهر، برخي منابع خبري خارجي از بازداشت يکي از بازيکنان بين‌المللي فوتبال ايران در فرودگاه ميلان خبر داده‌اند که هنگام ورود به فرودگاه "مالپنسا" مواد مخدري را در کفش خود جاساز کرده بود اما ماموران امنيتي در حين بازرسي متوجه اين مواد شدند و او را بازداشت کردند.

در اين خبر تاکيد شده که اين بازيکن بين‌المللي ايران در باشگاه‌هاي اسپانيايي بازي مي کند و در پرواز تهران به ميلان بوده و زماني که قصد ورود به فرودگاه ميلان را داشته با خود 600 گرم مواد مخدر - شيشه - حمل مي کرده که اين مواد را در پاشنه کفشش جاساز کرده بود.

خبرگزاري فرانسه به نقل از آژانس خبري آنسا اين خبر را اعلام کرده و بدون اينکه نامي از اين بازيکن ببرد نوشته است: اين بازيکن بين‌المللي ايران هنگامي که از پرواز تهران به ميلان وارد فردوگاه شد بازداشت شد. اين خبرگزاري جزئيات بيشتري در مورد اين بازيکن منتشر نکرده است.

پس از اين خبر همه نگاه ها به سمت مسعود شجاعي و جواد نکونام معطوف شد اما نکونام در تمرينات اوساسونا حضور داشت و مسعود شجاعي نيز در بيمارستاني در آلمان روز پنجشنبه تحت عمل جراحي قرار گرفته بود.

عصر امروز جمعه روزنامه مارکا نام اين بازيکن را اعلام کرد. حسن عمولشگريان بازيکن مورد نظر است که به عنوان يک بازيکن آماتور در ليگ هاي اسپانيا بازي مي کند. براساس خبر مارکا اين بازيکن 27 ساله است و 690 گرم شيشه به ارزش 250 هزار يورو را در کفش خود جاساز کرده بود. پويان آقاجان 32 ساله که مقيم رم است و مهدي رحماني 39 مقيم ونيز نيز اين بازيکن را همراهي مي کرده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
خاک تو سرشون کنند
نا شناس 30 مهر 1390
بیچاره تو دیگه چه مرگته
نا شناس 30 مهر 1390
اين هم از ورزشكار معتاد؟ كلا همه دنبال اعتياد
نا شناس 30 مهر 1390
ابروي ايراني و ايراني را بردند احمقها
نا شناس 30 مهر 1390
کلا فوتبالسیتها همشون همینن حالا یکی اینجوری لو میره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.